4930 10th Ave S, Great Falls, MT 59405

Reserve Your Pup's Stay

Welcome to Mother Puppers

Where Every Tail Tells a Happy Story

At Mother Puppers, we’re more than just a kennel—we’re a home away from home for your four-legged family members. As a small, locally owned business in Great Falls, we take pride in getting to know each dog personally—their quirks, favorite treats, and what makes their tails wag. Our smaller size lets us focus on what matters most: creating a calm, comfortable, and loving environment where every pup feels safe, happy, and cared for like one of our own.

Providing Our Best Pet Care

Boarding

Cozy accommodations with 6+ outdoor playtimes daily and endless belly rubs.

See Details

Daycare

Let your dog exercise and play while you work. They'll come home happy and tired!

See Details

Grooming

From basic baths to full spa days, we'll have your pup looking and feeling their best.

See Details

Retail

Pop into Mother Puppers and sniff around our shop—everything’s picked with tails in mind!

See Details
img img img

Why Choose Mother Puppers

Affordable Rates

A PAWSitive, Affordable, and Worry-Free Space for your pets while you're away.

Clean & Safe

Our self-contained kennels feature raised, non-slip flooring to keep every space clean, dry, and comfortable.

Locally Owned & Experienced

Proudly owned and operated in Great Falls by CMR graduate Tammie, who brings 15+ years of pet boarding and veterinary care experience. Pet CPR & First Aid trained.

Small & Personal

We maintain a small guest list to provide individual attention for each pup—no overcrowding, no stress, just content, relaxed pups feeling right at home.

Ready to Give Your Pup the Mother Puppers Experience?

All reviews
4.8
Google
Google
4.8
Facebook
Facebook
5.0
4.8Trustindex star 1Trustindex star 2Trustindex star 3Trustindex star 4Trustindex star 5
4.8Trustindex star 1Trustindex star 2Trustindex star 3Trustindex star 4Trustindex star 5
Top Rated Service
Verified by Trustindex
Top Rated Service
  • 4.8 Excellent rating Last 12 months
  • Responds to customer reviews 97.9% response rate within 48 hours
  • Verified by Trustindex Based on real customer reviews Learn more
4.8Google star 1Google star 2Google star 3Google star 4Google star 5
4.8Google star 1Google star 2Google star 3Google star 4Google star 5
Top Rated Service
Verified by Trustindex
Top Rated Service
  • 4.8 Excellent rating Last 12 months
  • Responds to customer reviews 97.9% response rate within 48 hours
  • Verified by Trustindex Based on real customer reviews Learn more
5.0Facebook star 1Facebook star 2Facebook star 3Facebook star 4Facebook star 5
5.0Facebook star 1Facebook star 2Facebook star 3Facebook star 4Facebook star 5
Top Rated Service
Verified by Trustindex
Top Rated Service
  • 5.0 Excellent rating Last 12 months
  • Responds to customer reviews 97.9% response rate within 48 hours
  • Verified by Trustindex Based on real customer reviews Learn more
Posted on Google Google
Trudy Nelson profile picture
Trudy Nelson
37 days ago
Google star 1Google star 2Google star 3Google star 4Google star 5Trustindex verifies that the original source of the review is Google.
+1
I was having difficulty getting my new dog a grooming appointment locally. Mother Puppers was able to get me in in a timely manner, listened to my desires for the cut, and accommodated me to the max. I am very pleased with how I was treated AND how Skye was treated and groomed. Highly recommend.

Owner's reply
Thank you for your feedback. We are glad to hear of your positive experience and are glad to know you are happy with her grooming. Skye is such a sweetheart and did very well. We look forward to see you you both again.
Posted on Google Google
Zootown Montana profile picture
Zootown Montana
113 days ago
Google star 1Google star 2Google star 3Google star 4Google star 5Trustindex verifies that the original source of the review is Google.
Took my dog to daycare for her birthday, didn't seem like she had a lot of fun. Wondered if she just sat in a kennel all day. Probably won't go back.

Owner's reply
Thank you for taking the time to leave a review — we genuinely care about every dog's experience and want to address this openly. After reviewing our records, we're unable to locate any visit associated with your username, which makes it difficult for us to understand what may have happened. We'd love for you to reach out to us directly at 406-401-PAWS or bark@motherpuppers.net so we can look into this. For anyone reading this, here's how our daycare works: Unlike traditional group daycares, we only provide daycare for dogs from the same family — no strangers, no stress. Every daycare day (weather permitting) includes pool time, water play, bubbles, balls, and frisbee with hands-on staff engagement, 6–8 times per day. Between play sessions, dogs rest comfortably in their kennels. We also follow each dog's lead: when they stop engaging, choose to sit at the gate, or signal they're ready to rest, we bring them in. We never force a dog to stay outside. A tired, happy dog at pickup is always our goal — and it's something our weekly regulars experience firsthand. We hope to hear from you, Zootown. If this was truly a visit with us, we want to make it right.
Posted on Google Google
D.D. M. profile picture
D.D. M.
116 days ago
Google star 1Google star 2Google star 3Google star 4Google star 5Trustindex verifies that the original source of the review is Google.
I had a disappointing experience at this grooming shop today. I was requested to bring my dog’s vaccination records, which I did. When I arrived, the groomer went over the details of the haircut with me, and then took my dog into the back to begin grooming him. After he had already been taken into the back, that’s when they reviewed his vaccination records. Megan had some concerns with the dates, but said “well he’s already been taken back, so we’ll call it good”. I left the shop only to have them call me about 30 minutes later and tell me that they were unable to groom him because his vaccination records were not up-to-date. I understand that this is their policy, but the due diligence about his vaccinations should have been done before I even left the shop. And why say, “we’ll call it good” if you’re going to change your mind later? I will note that they gave him a bath and cut his nails, which they didn’t charge me for, which was a good customer service gesture. But overall, a frustrating experience, leaving me to find another groomer that could fit him into their schedule on short notice.

Owner's reply
Thank you for your feedback. We understand your frustration, and after reviewing the situation, we agree that we should have verified the vaccination records more closely before beginning the appointment and before you left the salon. While our policy requires current vaccination records for grooming services, we did not follow our normal verification process in this case, which resulted in confusion and inconvenience for you. We apologize for the mixed communication regarding the records and for the disruption to your day. Although we were unable to complete the groom, we wanted to provide some level of service, which is why we completed the bath and nail trim at no charge. We appreciate your recognition of that gesture. We have used this experience as an opportunity to review our check-in procedures to help ensure vaccination records are fully verified before any pet is accepted for grooming. Thank you again for bringing this to our attention. We value every client and appreciate the opportunity to learn from this experience. We hope you will consider giving us another chance in the future so we can provide the level of service you expected and deserved.
Posted on Google Google
Lori Gaines profile picture
Lori Gaines
128 days ago
Google star 1Google star 2Google star 3Google star 4Google star 5Trustindex verifies that the original source of the review is Google.
They took very good care of my dog. They were patient with him,.as this is the first time he has been left with strangers. It rained most of the time, so outside time.was limited, but they made the best of it with my extremely stubborn, anxious pup!

Owner's reply
Thank you for your feedback. Your boy is such a sweetheart. His first day he was a little nervous but still engaged with us. By day two he was fully engaged (playing, barking, chewing his bedding up😂). We know you were in town for a short time, but hope to see him again!
Posted on Google Google
Cassie Kitch profile picture
Cassie Kitch
143 days ago
Google star 1Google star 2Google star 3Google star 4Google star 5Trustindex verifies that the original source of the review is Google.
I truly can’t say enough amazing things about Mother Puppers! From the moment we walked in, I instantly felt comfortable and knew my dogs were in the best hands possible. They treated my babies like family, and that means absolutely everything to me. The grooming services was amazing, my dogs looked so cute, happy, and well cared for when I picked them up. You can tell they genuinely love what they do and truly care about every animal that comes through their doors. Their boarding services was just as wonderful. They made sure my dogs felt safe, loved, comfortable, and right at home the entire time. It gave me so much peace of mind knowing they were being cared for by such kind and caring people. The communication, customer service, and overall experience were beyond amazing. I would highly recommend Mother Puppers to anyone looking for a place that will love and care for their pets just like their own family.

Owner's reply
Thank you for your feedback. Your boys are a hoot and we enjoyed water 💦play and ball⚽ play. After their grooming✂️ they were the fluffiest boys! We are glad to hear you were happy with our services and look forward to seeing them again!💜
Posted on Google Google
William Schock profile picture
William Schock
213 days ago
Google star 1Google star 2Google star 3Google star 4Google star 5Trustindex verifies that the original source of the review is Google.
Friendly staff and good grooming. I am very satisfied.

Owner's reply
Thank you for your feedback. We're glad to hear you had such a positive experience with our team and grooming services. Our team really enjoys what they do, and it shows when customers like you notice. We appreciate you taking the time to leave this review. See you at your next grooming appointment.
Posted on Google Google
Rachael Murphy profile picture
Rachael Murphy
260 days ago
Google star 1Google star 2Google star 3Google star 4Google star 5Trustindex verifies that the original source of the review is Google.
0 STARS! I have never given a negative review for anything before so this is tough. I scheduled my full grown Australian Shepherd for grooming. I was rescheduled for 4 weeks in a row. When the time did come I went over what I wanted and she couldn't or wouldn't do anything I wanted except bath and brush. He was still full of hair when we got into the car and I had to brush him when we got home. She shaved his butt but would not blend it in. I wanted a sanitary cut but she only shaved half of his belly on one side.. She left mats behind his ears and on his chest. My only positive experience was I walked away with a soft dog. The office ladies where very sweet. Groomer seemed like she didn't know what she was doing. $110 dollars later and tears all the way home. I am sorry but I would not recommend this business to anyone. I will add pictures as soon as I take them.

Owner's reply
Thank you for sharing your feedback. I'm truly sorry you left feeling disappointed—that's never our goal, and I can hear how upsetting this experience was for you. I want to address your concerns with complete transparency, because there seems to be some miscommunication about what happened: About the rescheduling: Your original appointment on 1/13 couldn't proceed because when you showed up your dog was missing a required vaccination (which we need for all pets' safety). We rescheduled you to 1/20, but unfortunately had to move it to 1/23 when our groomer was diagnosed with Influenza A and had a 102° fever. We left a voicemail, though you mentioned when you showed up for the 1/20 appointment you hadn't checked your messages. When her doctor cleared her to return on 1/26, we called again and moved your appointment to 1/27, which we kept. I understand the changes were frustrating, but we did our best to communicate and get you in as soon as safely possible. About the grooming: Before we started, our groomer had a detailed conversation with you about the extensive matting and cockleburs throughout your dog's coat—particularly on the back end, chest, and belly. You were specifically told that removing the cockleburs would require shaving those areas short and that it would look choppy and uneven. You approved this approach to preserve the good hair. The deshed service helps remove loose undercoat, but Australian Shepherds will continue to shed—that's normal for the breed. Here's what concerns me most: When you picked up your dog, both our groomer and front desk staff were present, and you told us he looked great. This is the first time we're hearing that you were unhappy. We can't address concerns or make things right if we don't know there's a problem. When a client says they're happy at pickup, we have no reason to think otherwise. I truly wish you had reached out to us when you got home so we could have addressed your concerns right away. Our door is always open to our clients, but we need the opportunity to make things right. If you'd like to discuss this, please call us at 406.401.7292.
Posted on Google Google
Perry Keaton profile picture
Perry Keaton
323 days ago
Google star 1Google star 2Google star 3Google star 4Google star 5Trustindex verifies that the original source of the review is Google.
Awesome facility, dogs are well taken care of

Owner's reply
Thank you for your feedback! We love having the girls—they're such loves. We're honored that you trust us with their care and look forward to seeing them again!
Posted on Google Google
Laurissa Jenson profile picture
Laurissa Jenson
331 days ago
Google star 1Google star 2Google star 3Google star 4Google star 5Trustindex verifies that the original source of the review is Google.
I took my dog here for a grooming appointment and they did a fantastic job! He's part corgi and one thing you should know about corgis is that they shed a lot and have a very full coat. They did a fantastic job and I'm so grateful for them! 😊

Owner's reply
Thank you for your feedback. He did great for his grooming and is such a sweet💜 boy. We look forward to seeing him (and you) again.
Posted on Google Google
Alissa Smith profile picture
Alissa Smith
479 days ago
Google star 1Google star 2Google star 3Google star 4Google star 5Trustindex verifies that the original source of the review is Google.
Definitely will be back! They took such good care of mine and my boyfriend’s mom’s dog.

Owner's reply
Thank you for your feedback. They did great during their stay and both are such loves! We look forward to seeing them again.
Posted on Facebook Facebook
Pat Parker profile picture
Pat Parker
519 days ago
positiverecommendsTrustindex verifies that the original source of the review is Facebook.
We have boarded our dogs in different locations and after leaving our dog at Mother Puppers for 10 days IT IS THE OLNY PLACE WE WILL TAKE HER NOW!!! Tammie and her crew were tremendous with our baby! We got photos of her every couple days of them playing with her. They truly are concerned about your pets! I can’t recommend them enough! Thank You Mother Puppers for loving our pup!!
Posted on Facebook Facebook
Melissa Stokes profile picture
Melissa Stokes
653 days ago
positiverecommendsTrustindex verifies that the original source of the review is Facebook.
The only place we will take our dogs! Great staff!
Posted on Facebook Facebook
Tiff Johnson profile picture
Tiff Johnson
1195 days ago
positiverecommendsTrustindex verifies that the original source of the review is Facebook.
I boarded my girls for the first time this weekend here. My usual boarding place didn't have any openings and so I thought I would try Mother Puppers out. Tammie was so good with the girls and they came back so happy they almost didn't want to leave. I'll definitely be using Mother Puppers again

Owner's reply
Thank you! They are such sweet hearts we look forward to seeing them again! 💜💜
Posted on Facebook Facebook
Andrea Fielder profile picture
Andrea Fielder
1197 days ago
positiverecommendsTrustindex verifies that the original source of the review is Facebook.
Love Tammie and her facility! I know my dogs are treated well and that I don't have to worry while they're in her care!

Owner's reply
Thank you for the feedback! 💜